03 de maig 2011

Actuació a Sant Julià de Vilatorta

Per quart any consecutiu, l'Agrupació Coral La Llàntia ha tornat a Sant Julià de Vilatorta, seleccionada per participar en la trobada de corals en commemoració de les tradicionals caramelles. Organitzada per l’Ajuntament, enguany celebraven la XXXIV edició.

En arribar a la localitat, l'organització ens va convidar a una xocolatada i coca de Sant Julià a la plaça de l’Ajuntament. Desprès ens vam dirigir amb cercavila, encapçalada per la coral local, al Pavelló Esportiu Municipal, on vam actuar totes les corals participants en la diada. La nostra actuació, "El llop de mar", havanera, acompanyada per Josep Bernadí a l’acordió i Mònica Carvajal al teclat i "La pastora", sardana, música d'en Joan Montaner, va ser força aplaudida pel públic, no tan sols per la interpretació de les dues cançons, sinó també per la nostra recent concedida Creu de Sant Jordi. Com a cloenda de la trobada, vam interpretar conjuntament totes les corals el nostre himne "Els segadors".

En acabar, de camí a Girona, ens vàrem parar en un restaurant per dinar, on vam fer una cantada íntima de "El llop de mar" dedicada a tots els acompanyants. La visita turística a Girona va ser força interessant. Una guia ens va endinsar pels carrers, carrerons, esglésies, catedral, etc., explicant-nos històries i anècdotes de la ciutat. Al vespre, ja cansats, vam emprendre el viatge de tornada entre rialles provocades per l'agudesa d'algun cantaire. A propòsit, que la diada va coincidir amb l'aniversari d'en Joan Bernades. Felicitats, Joan.

Felicitats també al mestre Josep Montaner i a tots els cantaires per l'actuació i agraïments a tots els acompanyants pel seu suport.

I com sia que una imatge val més que mil paraules, cliqueu el següent enllaç i gaudiu de les fotografies.

O si voleu, cliqueu l'enllaç del vídeo, que es un muntatge de les mateixes fotografies amb un àudio gravat directament a l'actuació. La qualitat del so no es gaire bona perquè està gravada directament amb un mòbil, però queda com a testimoni sonor de l'actuació.